torsdag 4 november 2010

Ingen läser min blogg längre....Detta hör inte till inlägget..

Heej!

Godmorgon alla pandor..
Jag tycker att vi snart ska starta nästa uppdrag i min tävling..
Men Emmy har fortfarande inte lämmnat sitt bidrag.
KOM IGEN!

Snälla!!! xc..


Förästen här är en bild när vi repade till vårt band.
Fast igentligen är Tedde trummis och Emmy spelar gittar
och jag är sångerska..
Jag älskar att sjunga :)
xc...
Asså varför säger du xc?
Vet inte jag är iallfall glad...xc
Nä det tror jag inte...
JO JAG ÄR GLAD!!
HEJDÅ
//Emely101 xc..
PS.Jag tror jag vet varför hon är ledsen..
In gen har någonsinn firat henne på födelsedagen eller haft en
fest för henne.
Hon har blivit grinig nu för det.
Hon har sätt så många fester utan anledning bara för att follk
tycker om en..
Hon blir sviken...
Det är synd om henne.
Hon försöker verkligen ignorera det :(
//Mimmi

2 kommentarer:

  1. Men måste jag göra klart den? Den blev inge bra...

    SvaraRadera
  2. Om du skriver i bloggen vilken dag du fyller år kanske vi pandor fira dig på panfu.
    Ha det bra!
    /Lina
    PS.Mitt panfunamn är Kakao01.

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!