fredag 30 april 2010

Guldpandadag!


Hej!

Idag var jag med några kompisar.

Vi hann inte vara så mycket för att jag skulle skriva nu!

Jag har också tagit en bild där uppe på oss tre.

Och jag har något att säga er.....Förlåt att jag fick ett utbrott igår....

Jag var bara så ledsen att Isabell var borta.

Men hörni ni vet det där spöket.

Jag och Mimmi vet nog vem det är....

Jo för när vi var små så lekte vi tagen. Men så helt plötsligt kom ett spöket fram

och sa att han skulle hämnas sen försvan han bara.

Det var jätte mytiskt. Men ni vet Mimmi hon hade en kamera i fickan.

Så hon tog ett kort på spöket! Så vi vet hur spöket ser ut!

Fifigt va!

Men vad i.....vem är det där!!!!!!!!!

Hej era fulingar!!!!!
Sluta skriv inte sånt fult!!!!
Vem ska stoppa mig hahahahahahahahahahahahah!

SLUTA!

Släpp Isabell fri ditt kräck!!!!!!!!

Håll tyst nu binder jag fast dig MOHAHA!

xjdjkgjfdjgdgdsgsgsgfgfgfgfgfgfggf

jdjggsfdgfdgdfghdfghfdh

Hahahahahahahahahahahahahahahaha

ahahhahhahhahhahahahhahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahaaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahah

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahah!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!