söndag 3 oktober 2010

Sjörövar spårket!

Heej!
Igår fick jag ett brecv från pandabaerd!
Han har lärt sig ett nytt språk!
SJörövarespråket.
Så här skrev han!

Hohejoj emomeloloyoy!

jojagog hoharor lolärortot
momigog etotot nonytot sospoproråkok!
dodetot äror rorätotot soså sosvovårortot
atotot lolärora sosigog!
dodu kokanonsoskoke kokan loläror dodinon boblolgoggogloläsosarore
lolitote!

// popanondodbobearordod!

Ni fattade ingenting va!
xD jag kan överästta det åt er!

Hej Emely!
Jag har lärt mig ett nytt språk.
Det är rätt så svårt att lära sig!
Du kanske kan lära dina bloggläsare lite!

//Pandabeard!

Konsten i att prata det språket är att sätta ett o imällan alla konusnanter.
Lixom om jag har ett m så blir m till mom!
Fattar ni!
Ni kans kriva lite eget sjörövarspråk i komentarerna!

// Emely101!

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag sokoriver ocokoså på sojörövarosoporåket. Kul. Jag sokoriver inote på
    NÅGOT anonat soporåk jusot nu.

    Fattar ni vad jag skrev? Hörru, det kan bara vara
    ett O emellan om det ska vara två konsonanter bredvid varandra.

    Översättning på sjörövarspråket:

    Fatotar ni vad jag sokorev? Höroru, det kan bara vara
    etot O emelolan om det ska vara två konosonanoter boredovid varanodora.

    SvaraRadera
  2. Nej!
    om det är typ gris så blir det gogrorisos!

    SvaraRadera
  3. Jojagog äror voväloldodigogtot bobrora popå rorövovarorsospoproråkoketot! Dodetot äror kokulol ocockoksoså!

    ÖVERSÄTTNING PÅ SVENSKA xD:

    Jag är väldigt bra på rövarspråket! Det är kul också!

    //Emomy_10 ♫ (Emmy_10 ♫)

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!