lördag 3 juli 2010

Är det någon som vill ha lite söta djur

Heej!

Just nu vill jag ge bort lite djur.
Jo på ett djurhem skulle många djur slacktas och jag tänkte att det
får dom inte göra.
Så jag köpte dom.
Om ni vill ha ett djur säg till mig.
Här är djuren jag köpte!







Den här kaninen heter Lille skutt!
Om ni vill ha henne så säg till mig!
Och här kommer nästa djur.





Den här lilla lila fisken heter Nina.
Hon är också jätte snäll och söt.
Och nu kommer ennu ett djur!




Den här lilla räven heter Rävis.
Den är alltid snäll och gosig

Om ni vill ha någon av dom här djur säg till mig.

Hejdå hälsnigar Emely101!




4 kommentarer:

  1. Jag har redan ett djur. Men den där kanien. Eller ja lilleskutt. Jag har en kanin på rigtkit. Och han heter lilleskutt:D ha de bra//Iosefine

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja köpa Lille skutt!

    SvaraRadera
  3. Jag vill köpa Nina! Min blogg: fiatpanda.blogg.se hejdÅ //Ni/du vet vem

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!