onsdag 14 juli 2010

Stilar!






Hej!





Jag har ju lite olika stilar när jag badar,är hemma och när jag tränar.




Så här kommer lite stilar som jag brukar ha..




Du du glöm inte mig jag fottade!




Jaja hihi!






När jag tränar...

När hon badar..
Här är min vanliga stil..
Vart dom bra?
Ni har säker finare stilar än jag men detta är mina.
Ni märker väl att jag alltid har det där håret på mig.
Jag tycker om det jätte mycket!
Jajaja blabla bla.
Äch du Mimmi dina stilar är också fina!
Ja men det är bara på gpdagar :(
Äch!!!!!!!
Men det är en lycklig sak som hänt denna vecka..Detta kanske påminner er...


Hihihihi!
Jag och Snowmean har gift oss :)
I love Snowmean!
Och snälla Flora555 var präst!
Och alla kastade raketer....
Jaja blabla slut med kärekspratet...
Vad är det Mimmi?
Inget..Kan vi gå nu!!!!
Jajaja!
Hejdå allihopa!

Hejdå hälsingar Emely och Mimmi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!