tisdag 27 juli 2010

Djurparken i ystad!















Heey!


Jo igår så var jag på en djurpak full av massa roliga och fina djur.

Jag tog lite bilder på min mammas kamera jag ska visa några av dom..























Gullig va! Det är en bild på Zebra i Zebrainhängnaden xD
Vi hälsade på den här lilla krabaten också...


















Eller tja lite och liten hehehe!

Det är ju faktiskt världens största fågel nämligen strutsen!
Och här kommer nästa bild....


















Hej hej antliopen hehe!
Jag lyckades ta ett kort när den tittade hit!
Antiloper är välldigt söta tycker jag!

























Oj oj vad är det här för art....

Hmm det liknar en slaks UTOMJORDING HJÄÄÄLP!!!

Eller nej.....det är ju jag hehehe!

Alltså riktigt jag!

Jag matar några ponnys på den bliden :)

Och nu kommer nästa bild....Pust många bilder....
Här är en bild på när djurskötaren ska mata alla lemurerna!
Sött va!
Jag tycker lemurer är jätte söta eller vad tycker ni?
Hejdå hälsingar Emely101!

1 kommentar:

  1. Förlåt Emely att jag försvann sådär,
    Jag blev avstängd i 30 minuter!!
    Förlåt så mycket!!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!