fredag 2 juli 2010

Jag tror jag känner mig lite....sårad.

Hej!
Alltså jag har en STOR fråga som kräver ett svar.
Jo William eller Snowmean som han kallar sig.
Jag tycker inte att han skulle ändra att skulle skriva om clubpenguin.
Jag vill inte att han ska bli som Mini och flytta till england!

Jo det är så at tjag var ihop med William.
Och eftersom han slutat med panfu vet jag inte om han är ihop med mig.
Jag är ju i hop med William.

Är han ihop med mig?

Är han ihop med mig?

Den William jag kände som älskade panfu kanske är borta.
Nu är kanske Clubpenguin älskaren här.
Snyft snyft.......
Hej!
Ni kanske undrar var Emely är?
Jo hon känner sig lite nere just nu.
Jag hoppas att hon inte tror att dom inte är ihop.
Dom älskar varandra vad ska jag göra.
Emely känner sig nere för att William tycker om clubpenguin.
Jag måste göra Emely glad igen.
Har ni några förslag??
Skriv gärna förslag och skriv en komentar till oss!

Hejdå hälsingar Emely101 och Mimmi!

1 kommentar:

  1. Om det piggar upp dig så kanske jag loggar in någon gång på det som rimmar på dina vänner och du...
    JAg tröttnar på dina vänner och du, när jag ser massa gps, som går runt, och typ igronerar en, jag känner mig som ingen alls i dina vänner och du, men i clubpenguin, och pandanda så respekterar man en, man kan itne bli liten eller göra något täcken på att man är member!
    //Snowmean

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!