lördag 31 juli 2010

Sjuk....Och floras födelsedag!

Heey!!!

Idag och igår har jag varit sjuk.

Jag har haft ont i nacken,feber och ont i halsen!

Men det är floras födelsedag idag!!!!!

Jag och Snowmean har gjort en present!

Här kommer den...

Jag och Snowmean har skrivit en dikt den står i mitten av bilden!
Om ni inte ser den så går den så här...
Flora det är din dag idag!
Du är den ända av ditt slag!
Alla vi hälsar glatt!
Tillochmed vår lilla katt!
Den katt heter Tixten som är lika snabb som blixten!
Hoppas du gillar presenten!
Förästen jag kommer på festen!
Hejdå hälsingar Emely101!

1 kommentar:

  1. Det var fårn dig inte från mig och jag tänker inte vara med på bild i någon annan blogg!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!