söndag 25 juli 2010

Hahahahaha!!!

Hej hihihi!

Villket lureri jag gjort idag.
Hahahaha!
Jag lurade Emely totalt.
Hon trodde att Krucio hade förvadlat henne till sten och sånt hahaha!
För med lite av Kamarias hjälp så kläde jag ut mig till Krucio
och skrämde vättet ur både flora och Emely!
Emely kommer döda mig för det här men jag bryr mig inte hahaha!
Jag är ett skini hihihihi!
Du din lilla dumbomm.
Hallå där man är snäll mot sin lilla syter!
Jag bryr mig inte nu ska du få!!!
HJJJJÄÄÄLLPPP!!!!
Hahahaha!
HON DÖDAR MIG!
Äch jag dödar dig inte jag bara bråtas lite! xD
HJJJJÄÄÄLLPPPPPPPP!!!!!!!!
Hahahahaha Hejdå!

Heeejdddåååå!!! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!