måndag 26 juli 2010

Tävling! Finsate och snällaste komentaren!






Heey!


Var är ni allhopa?

Ni har inte skrivit koemntar eller något sånt på ett tag!

Emely börjar bli lite deppig för det!
Så kom igen nu!










Ja precis Emely syrran!

Vi hade tänkt att ha en såndär tävling med finsate och snällaste komentaren!

Förra gången blev det nio komentarer på ett inlägg!

Det är vårt komentar reckord!

Men ni kan bättre!

Här kommer en glad bild!

Den är här brevid hehehe!

Jag tog den för ett par månadersedan!
Jag ÄLSKAR att ta kort!
I love kort!
I LOOOOVVVVVEEE!
Ok jag tror det räcker nog hihihi!

Hejdå och lycka till med att skriva en fin komentar!


2 kommentarer:

  1. Emely du har vunnit tävlingen på min blogg!
    Jag vill träffa dig på panfu så jag kan ta bilder till min blogg,
    Och så måste jag ha en bild på dig för jag ska lägga den vid sidan av min blogg som veckans panda!!
    Så skriv en kommentar på min blogg när vi kan träffas!
    Och din tävling: Jag gillar er design den är supersnygg,Och så är ni två väldigt bar på att skriva sagor!! Heja Heja xD! Hoppas jag vinner!

    SvaraRadera
  2. Hej fina du!! Fina bilder du tog och du är en rätt läskig utomjording...:I hehe! Många kramar från din faster

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!