torsdag 22 juli 2010

En super nyhet och en super dålig nyhet!!

Heey!

Jo det har hänt en bra och en dålig nyhet!
Den dålig nyheten hände nu i morse.
Jag var i sanfranpanfu men jag hade en klump i magen.
Jo det var så att efter mitt och snowmean brölopp frågade
flora om hon kunde bli vårt barn.
Jag sa att jag inte var riktigt redo men snart var jag det.
Och jag hade sagt nej till många nadra bara för floras skull.
Men då efter några dagar så hade flora skaffat en annan mamma som heter
Majn. Ni känner säkert henne.
Så jag grät och ångrade mig när jag var i sanfranpanfu.
Då frågade flora varför jag var så ledsen och då berättade jag hela
historien för henne och varför jag var ledsen.
Då gick hon till Majn och sa så här jag vill inte vara ditt barn längre.
Då sa Majn kom till min koja flora.
Och när vi var där blev Majn JÄTTE arg och skrek att hon hatade mig.
Jag bleeeev sååå ledsen.
Jag började gråta och gick sedan därifrån.
Men flora och Mizzy tröstade mig och då blev jag genast gladare.

Det var den dåliga nyheten....
Och nu den bra nyheten!!
Jo nu har Mimmi åkt iväg på resan så nu ni som ville vara
partyfixare till Mimmis fest ni kan säga till nu!
Om ingen säger att jag kan bli partyfixaren så blir det ingen fest :(


Hejdå hälsingar Emely101!

1 kommentar:

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!