söndag 1 augusti 2010

Ny saga :Det är inte lätt att vara ensam:

Det var en solig och varm dag i panfu.
Många var ute och badade och fiskade och mycket annat.
Emely,flora och William var vid sjön och badade.
Men Lilly som gick i Emelys klass satt ensam på en sten och hade tråkigt.
Varför vill aldirg någon leka med mig suckade Lilly.
Lilly var vädigt utanför i hennes klass det var mest bara Emey som bryde sig om henne.
Jo hörni kan ni bara vänta en sickund sa Emely till flora och William.
Ja ok...svarade William och sen började flora och William kasta bolll.
Hur är det Lilly sa Emely och satte sig brevid henne.
Jag känner mig sååå utanför suckade Lilly.
Din stackare vill du vara med oss? sa Emely glatt.
Nej tack det bra sa Lilly ledset.
Visst ok säg till om du behöver något sa Emely besviket och sprang tillbaks till sina vänner.
Ååå ingen förstår mig suckade Lilly och vadrade dystert hemmåt.
Min familj är bortrest min vänner struntar i mig vad mer behövs för att göra mig ledsen snyft
snyftade Lilly. Lilly hade en fint slott som koja och det var hon väldigt stolt över.
Lilly var för det mesta ensam hemma förutom sissi som var Lilly lata katt.
Sissi gjorde inget annat än att sova och äta. Lilly vill häldre ha en glad och spralig katt och även gosig.
När Lilly kom in i rummet låg Sissi och sov i Lilly säng.
Ditt lilla söta kattskrälle suckade Lilly och la sig brevid Sissi.

1 kommentar:

  1. Oj vad spänande jag vill också vara med! Min bloggkompis Emely får jag det snälla men fortsätter du med den gammla? Och glömm inte lägga vår blogg på er blogglista!

    Håll höjd!
    Meja02 (Emely's bloggvän!!!)

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!