torsdag 18 mars 2010

Bilp!








Hej!

Idag har jag och Mimmi kollat lite på youtube igen.

Japp och vet ni vad? Mini har kommit tillbaka till panfumorot nu!

Om ni undrar vad panfumorot är så är det Williams och Minis blogg. Läs gärna där http://www.panfumorot.blogspot.com/ !

Men nu pratar vi inte om det var var vi nu juste jag och Emely har varit lite på youtube.

Vi hittade en bra film.

Inan vi berättar villken film det är så måste vi säger en sorlig sak och en bra sak. Du kan väl berätta Mimmi :(?

Okej snyft. Jo asså jag ska lämna bloggen ett litet tag för jo ni förstår jag ska åka med en kompis till öland.

Men bli inte ledsna Mimmi kommer i allafall skicka vykort till oss ibland :)!

Men nu vill ni säkert höra den bra nyheten jo det är att en speciel person har kommit tillbaka till bloggen det är...BLIP!

Hej alla pandor kommer ni ihåg mig? jag är Blip som skrev på bloggen för någon månad sen.

Ååå vad jag är glad att du är tillbaka Blip!

Detsamma jag har saknat er jätte mycket. Men du Mimmi varför måste du lämna oss?

Det berättade jag precis ju :/

Ojsan hihi jag glömde det.

Men du Blip du kan väl berätta för alla bloggläsarna vad det är för film vi har där uppe?

Okej! jo det är en film som handlar om en kille som vill stoppa mobning.

Den är ganska lång men ni behöver inte kolla på hela :)

Mmmm suck.

Det var allt för oss Hejdå!



Hejdå,Hejdå suck, Hejdå!


2 kommentarer:

  1. Vilken bar film ni hittade! Den var bra! Vad kul att Blip har kommit tillbaka, fast tråkigt att Mimmi ska åka! Hejdå!!
    /Flora

    SvaraRadera
  2. Hej Blip, Mimmi, och Emely101!
    Kul att Blip är tillbaks men otur att Mimmi måste åka!
    Men hur kan man ta filmer från youtube och lägga upp på sin kanal elelr så och sen få dem till ett inlägg?
    /william568 och Mini568

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!