söndag 7 mars 2010

Ny tävling

Hej!
Idag hade jag tänkt hitta på en ny tävling.
Jag kommer att ta kort på en grej utanför mitt riktiga hus.
Sen zoomar jag in på grejen, sen ska ni gissa vad det är för något.
Den som giassar rätt först får en interjuv med mig jag säger tiden senare!
Fast det är lite lätt första gången, men nästa gång blir det svårare!


Jag ska säga en annan sak också som inte handlar om tävlingen, vi har fått en ny bloggläsare.

Hon heter Ani.

Jag hoppas du gillar min och Mimmis blogg Ani!!
Vi hoppas du ska trivas.


Hejdå häslningar Emely101!

2 kommentarer:

  1. jag tror att det är en skylt som visar över gångs ställe eller nåt?
    jag lägger ut en bilod på min blogg, hur jag tror den ser ut!
    http://panfuwilliam.blogg.se den här gången!
    Ses!
    /william568

    SvaraRadera
  2. Det är en över gångs skylt.

    /Flora;)

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!