fredag 19 mars 2010

Mimmi har åkt :( Och en fråga!

Hej!
Idag har Mimmi åkt med sin kompis till öland så nu är det bara jag och Blip som är kvar.
Japp väldigt tråkigt att hon var tvungen att åka när jag precis har kommit.
Mmm men du Blip?
Vad?
Jo asså vi har fått en liten fråga från Blip och William.
Jasså vadå?
Dom fårgade om hur man kunde få in en video i ett inlägg.
Okej,det kan jag berätta. Jo man går in på youtube och bestämer villken film man vill ha.
Och sen kopierar man texten där det står bläddra in.
Sen går du in på bloggen och skriver inlägget.
Sen trycker du på Redigera HTML.
Sen gör du lite plats till filmen med enter och sen klistar du in koden och tryck sen på Skriv.
Då kommer det upp en stor ruta med ett krys i.
Då trycker du på Publicera inlägg och vips det är klart.
Japp tack för frågan William och Mini.

Det var allt Hejdå!

Hejdå,Hejdå

2 kommentarer:

  1. Tack, det ska vi prova!
    /Mini568

    SvaraRadera
  2. Hej min panda heter Prettyprincess99 och jag tycker att er blogg är fett NICE!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!