fredag 5 mars 2010

h-149 gästbloggar istelet för Mimmi!














Hej!

Idag är tyvär Mimmi sjuk. Men idag har vi någon som bloggar istället för Mimmi. Hon heter h-149!

Hej !!!

Jag heter H-149 och är medlem i panfu...

Vi har tyvär ingen bild på H-149 men jag tror ni kan försetella sig hur hon ser ut.

H-149 är min kompis på riktigt vi leker idag.

Emely101 är hos mig idag och vi har varit vänner i 3 år.

Vi går i samma klass vi går i 1-3f.

Vår klass äger fett!!!!!!!

Jag och H-149 har två kompisar i klassen som är medlemar i panfu.

Jajemensan det har vi.

Men tyvär har vi glömt deras namn på panfu :(

Jag och H-149 hänger ibland ihop på panfu. Hihihi!

Jag och Emely101 brukar alltid ha roligt tillsammans!

Jag och H-149 visar nu några super duper roliga filmer på katter.

Hejdå hälsningar Emely101 och H-149.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!