fredag 26 mars 2010

Fortsättning på Rymdskeppet Del 8

Heeej!

Idag har jag träffat en kompis som heter Rone! Han har inte varit i panfu så länge, men han är jättesnäll. Han är min bästis på Panfu. Egentligen har jag många bästisar. Ni vet väl att ni också är mina bästa vänner! Love :)

Jag har tagit ett kort . Ni kan kolla själva i nästa inlägg!


Men vet ni vad vi ska göra nu?

Jo, Blip ska berätta fortsättningen på Rymdskeppet!

Här kommer Del 8:




Men du Flora, jag kan knabbt vänta! Vi måste iväg innan jag storknar, sa Fiona.

Okej, då ger vi oss av då.

Men du Fiona.....? sa Flora darrigt.

Vad......HJÄLP!


En stor virvelvind kom och lyfte upp Flora i luften.

Fiona!! skrek hon när hon flög upp i luften med virvelvinden. Flora svimmade uppe i virvelvinden och fösvann.

FLORA!! skrek Fiona skräckslaget och svimmade hon också.

Flora vaknade efter en stund. Hon tittade sig omkring.

Hon hade hamnat på ett berg. Hon var fastbunden vid en klippa.

Hjääälp!!! skrek hon av ren förtvivlan. Men ingen hörde henne.

Hur ska detta sluta? snyfftade hon.


Fortsättningar följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!