måndag 8 mars 2010

Vinnaren i tävlingen, Gissa vad!


Hej!

Gissa vem som är frisk idag! Jo, Mimmi är frisk nu!

Hejsan pandafrends! Vad roligt att vara här på bloggen igen!

Ja verkilgen. Men vet ni vad vi har en vinnare i tävlingen Gissa vad.

Vinnaren är.........Wiliam!

Grattis Wiliam!! Om du vill får du intervjuva mig klockan kvart i 3!

Och den panda som kom tvåa är Flora555! Grattis du med!

Och nu kommer nästa bild som ni ska gissa vad det är.

Svårt va!

Den är extra svår denna gången.

Jaaaaa!

Jag och Emely101 hoppas att bilden inte är för svår.


Hejdå häslingar Emely101 och Mimmi!

2 kommentarer:

  1. Hej! Det är jag, Ollis100 (Din syster på Panfu):)

    SvaraRadera
  2. Din blogg äger emely det är jag sofillo du det var synd att jag inte skrev till dej jag spelade panfu det är synd men du ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!! Ska vi träfas i panfu varje dag kl/TRE OM DU VILL DET SÅ SÄJ DET PÅ BLOGGEN JAG KOMMER ATT KOLA I BLOGEN VARJE DAG KL/TRE HOPPAS VI SES MEND U OM VI SKA TRÄFFAS I PANFU KL/TRE MÅSTE VI VARA I BOLLYLAND OCH VID SLOTET I DISCOT OM DU VILL DET SKRIV DET PÅ BLOGGEN

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!