måndag 1 mars 2010

Min nya hamster Blue hamster!

Hej!

Har ni sett min nya hamster Bluehamster?
Jo, ni förstår, den här lilla stackaren föddes blå. Ingen ville ha honom.
Så jag köpte den för att pigga upp Mimmi. Hon blev lite galdare, men hon kommer bli jättemycket gladare när hon sett allt det som ni har gjort till henne.

Imorgon är det ju hennes födelsedag. Om ni inte ser hamstren så är den ganska långt ner. Ps gå in på Wiliams nya blogg http://www.panfumorot.blogspot.com/ !


Hejdå hälsningar Emely101!

2 kommentarer:

  1. Tack för att du tipsar om min blogg, jag kan tips om din!

    SvaraRadera
  2. Men du vet.
    När man har klistrat in HTML koden och sparat så kommer ju alla saker längst ner, hur gör man för att sakerna ska komma åt sidan och uppåt?
    /william568

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!