lördag 27 mars 2010

En vanlig dag i panfu!


Hej!

Idag har jag tillbringat en helt vanlig dag i panfu.

Jag har varit på resturangen.

Jag åt en riktigt god bambuspecial.

Det var riktigt gott.

Efter jag varit där gick jag till djungeln.

Det var härligt där, solen sken och allt kändes som om jag var i himelen.

Efter att ha solat en stund i solen gick jag till vattenfallet en stund.

Då fick jag plötsligt syn på några bokstäver i ett hörn.

Jag försökte läsa dem, efter lite ansträngning såg jag vad det stod.

Hjälp......grotta...nu...sjörvare...

Så stod det.

Gud vad läskigt :/

Vet ni vad det kan vara för grotta?

Skriv en kommentar till mig när ni vet villken grotta det kan vara.


Hejdå häslningar Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!