måndag 29 mars 2010

Ett nytt brev från Mimmi!








Hej!
Idag har vi fått ett nytt brev från Mimmi!
Japp hon kommer hem snart. Men jag ska åka tillbaka till min planet imorgon.
Mm för han behövs där. Han ska hjälpa till med en Bípmatch.
Sen måste vi berätta en annan sak Blue hamster har dött. Det är väldigt synd :(
Ja verkilgen men nu ska vi läsa brevet från Mimmi!

Hej!
Jag har haft det trevligt här på öland.
Men nu är det tid att åka tillbaka till panfu.
Jag tror att jag borde vara framme vid panfu i övermorogon.
Hoppas ni har det bra på bloggen.
Jag har hört att Blue hamster har dött :(
Därför har jag skickat ett nytt djur till er, han heter William.
Hejdå! hälsningar Mimmi!

Ja och William är väldigt söt ni kan titta på honom där uppe och lite längre ner i bloggen.
Det var allt vi hadde att säga!

Hejdå häslninngar från oss! Ps om ni trycker på More brevid Williams ruta så kan ni borsta honom och mata honom.

1 kommentar:

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!