söndag 25 april 2010

Emely101 och Mimmi är sjuka!

Hallo!
Jag är den mystiska personen ni fick rösta på i innan.
Det är jag som ska ta över bloggen ett tag. Men Mimmi och Emely101 säger att jag inte får avslöja mig.
Men jag kan avslöja en sak...JAG ÄR EN PANDA!
Stor ledtråd va hihihi!
Asså igentligen skulle inte jag skriva på bloggen idag för jo Mimmi och Emely är sjuka idag.
Gissa om att jag fick tjata på dom för att få skriva på bloggen idag!
Men titta där kommer ju Mimmi!

Hej alla bloggläsare host host.
Hoppas att jag inte stör jag vill bara säga att host host Emely hon mår inte alls så bra.
Vi ska åka till sjkuhuset nu.

Ååå vad trist! Verkilgen jättetrist :(

Mmm men nu måste jag hjälpa Emely till sjukhuset.
Hejdå suck...

O, Hejdå Mimmi!

Men gud vad synd att Emely har blivit så sjuk. Jag tycker verkligen synd om henne :(
Men vill ni höra vad jag heter på riktigt?
Jo jag heter....Isabell!
Jag, Isabell, bor på en annan planet egentligen. Vet ni varför?
Jo, för att.....för att.......för ett tag sen när jag var en liten panda så kom ett spöke till mig och förbannade mig.
Spöket sa att jag skulle flytta till en annan planet för annars skulle det hända något otäckt.
Så nu i några veckor bor jag hemma hos Emely och Mimmi på semester.
Suck...

Men nu ska vi inte prata mer om det, utan vi ska kolla på en lite roliga filmer istället.

Kolla här...





Roliga katter va?? Heheheheheheheheh!
Här kommer en till film som också var rätt kul!



Och en till.........




Vilket gömställe för den här lilla katten tyckte ni var bäst?

Jag tyckte om det ställe där dom satte den lilla katten i en liten kopp.
Det var uuurrrgulligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skriv gärna en kommentar med det gömställe ni tyckt var bäst.
Eller så skriver ni i pandachatten!

Men nu måste jag tyvärr gå.

Men var inte ledsna, en liten söt katt ska dansa och kanske muntrar det upp er.



Hejdå!!

Hälsningar Isabell!

2 kommentarer:

  1. Hej,vilka roliga filmer,jag vetinte vilket gömställe som var bäst.Men ha det så bra/Iosefine

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag är icarly. Inte pogramet icarly utan jag heter så. Alla filmerna var bra!!! Du frågade om bästa gömstellet då tycker jag nog....... ja vad tycker jag......hm ........mmmm.....åååå jo brevlådan tror jag!!

    Hälsningar icarly!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!