måndag 26 april 2010

Smiles

Hej!
Idag har jag hittat lite söta smiles!
Här är en av dom You Rock, Mom hihi!
Rolig va! Visa den här för era mammor så blir dom nog glada hihi!
Och här är också två som jag tycker alla ni är värda!
Kisses Blow Kiss
Jag menar det! Ni är verkligen värda de här
gubbarna!
Ni är så himla snälla! Ni är världens bästa bloggläsare!
Men vet ni vad Emely101 har blivit lite sämre idag Crying 2
Hon har fått pandsjuka. Det är väldigt smittsamt ska ni veta!
Stackars Emely.......
Sad
Blurry Drunk Hoppas hon blir frisk snart suck :(
Men hörni vill ni veta en sak....
Jo jag är kär i en kille, men jag vet inte vad jag ska göra.

Jag vill att han ska märka att jag är kär i honom. Men jag vill helst inte säga det Embarrassed
Vet ni hur jag ska göra? Jag har ingen aning!
Kan ni skriva på pandachatten något förslag om hur jag ska göra.
Annars skämmer jag säkert ut mig för honom.

Hejdå hälsningar Isabell!

2 kommentarer:

  1. Jag gjorde såhära:
    -Jag tittade väldigt mycket på honom när jag ser honom. Och då kanse han frågar skans om han ser dig.

    SvaraRadera
  2. Hejsan :cool:
    HEHE asså fråga inte mig jag har inte
    vart ihop men.... asså om jag skulle vilja
    fråga bara eller gå fram och prata med
    honom och sen kan du fråga saker så rinner
    det bara på!!!!!!! eller skriv en lapp där det står I LOVE YOU!!!<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!