lördag 17 april 2010

Ny Tävling!




Heej!


Kommer ni ihåg förra tävlingen?

Vad bra för nu ska jag avslöja vinnaren.

Vinnaren är.....................FLORA555!

Grattis flora du har vunnit!!!!!!

Du kommer vara veckans panda i två veckor Grattis!!!!!!!!!!!!!!'

Jag ska ändra veckanspanda när Piffas tid som veckans panda är över.

Nu kanske ni undrar ska vi inte ha fler tävlingar? Joo det är klart.

Jag har lagt ut några bilder här uppe.

Ni ska gissa var sakerna finns någonstans i Panfu.

Och vinnaren den här gången får vara med i min nya saga som jag tänkt snart berätta.

Kul va!

Jag hoppas verkligen ni tycker om min saga sen.

:)Men Mimmi hon har lite ont i halsen idag och orkar inte skriva på bloggen.

Men hon ville att jag skulle hälsa er att hon snart säkert blir bättre.

Hejdå hälsningar Emely101!

4 kommentarer:

  1. Bild nr 1 kiosken.
    Bild nr 2 sadelkammaren.
    Hoppas jag blir veckans panda någon gång...
    för att:du lovade att JAG skulle bli veckans panda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    /En lite ledsen Piffa!

    SvaraRadera
  2. Piffa, du är ju veckans Panda nu!! Jag har bara ingen bild på dig.

    SvaraRadera
  3. Första bilden är i kiosken.
    Andra är i rumet i ponnyhagen dit man går när man ska få sadlen, i sadel makarns rum
    /william568

    SvaraRadera
  4. Ja,ja,ja...
    Men......
    äääh släkten kommer idag så jag hinner inte va inne så mycket...
    Vi ska fira min o syrrans födelsedag...

    /En skamsen Piffa...

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!