tisdag 27 april 2010

Pandor!


Hej!
Jo idag har Emely101 blivit bättre! Så idag var hon med några pandor och spelade Hootboom!
Imorgon kommer hon och Mimmi skriva på bloggen igen!
Jag ska åka hem till min planet igen!
Men hörni ni kanske undrar hur dom hade det på Hootboom?
Då har ni en lösning på problemet!
Där uppe ser ni en bild på dom när dom spelar!
Fint va!
Men vad är det där!
Spöket det står framför mig hjälp åååå hjääääälppppp!!!!!!!!
MOHAHAHAHAHAHA!
Ni får aldrig se Isabell igen haha!
Men om ni berättar för Mimmi och Emely101 så är ni körda!!!!!!!
Haha!

4 kommentarer:

  1. Vem du än är så ge tillbaka Isabell!
    Annars får du smaka på min knyt näve!
    /william568

    SvaraRadera
  2. en panda från panfu29 april 2010 kl. 06:31

    ÖÖH Hej...
    Knäppt spöke föresten så
    tänker jag berätta iallafall HAHAHAHA
    Mouhahahahahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

    med ovänliga hälsningar en ond panda!!!!
    PS skojade bara!

    SvaraRadera
  3. Isabell är kidnappad!!!!!!!!!!
    Det är förfärligt!!!!!!!!!!!!
    Hoppas vi hittar henne.
    Vem kan det vara som kidnappade Isabell?

    /En sur Piffa!

    SvaraRadera
  4. Åh nu är jag sur! Vem du än är så är du en dum.. ja vad du än är!ÖÖÖ

    En väldigt väldigt sur Nia!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!