måndag 5 april 2010

Benny Bunny

Heeej!
Nu har jag kommit hem igen. Och någon annan som också kommit hem är.....Mimmi!
Heej! Vad roligt att vara här på bloggen igen.
Jaaa det är jätte roligt att ha dig här igen.
Och hörni jag och Emely101 har hittat något som är jätte roligt.
Emely du kan väl berätta!
Okej så här är det i hamnen där är det något som lyser. Tryck på det så får ni en.......WOBBY!
Den är grymt gullig.
Jaa ni måste bara få en sånn.
Den är jätte söt.
Vi har också en annan nyhet för guldpandor.
Om ni kollar på filmen där uppe så får ni se.
Man kan göra en rolig sak med en musikbox.
Vi lovar det funkar vi har själva testat.
Mmm det är roligt.
Och idag har vi också ett besök från Benny Bunny.
Heej! Det är jag som är Benny Bunny.
Tyckte ni om påskjakten?
Jaa det är klart.
Villka ägg tyckte ni var svårast att hitta Emely och Mimmi?.
Jag vet inte riktigt.....
Inte jag heller.....
Okej!¨
Men vet ni vad ni kan göra om en liten stund.
Ni kan skriva frågor till mig på chatten alla frågor är tillåtna.
Ja så gå och skriv frågor till Benny Bunny efter ni läst detta inlägget.
Japp men nu måste jag ge mig av till mitt påskland där det alltid är påsk.
Heejdå!
Hejdå Benny Bunny!
Ja hejdå!
Och det var allt för oss.
Hejdå hälsningar från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!