söndag 18 april 2010

Panfu_Ella och Panfu_Max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!
Asså jag håller på att svimma. Gissa vem som skrivit på min blogg. Joo det är Panfu_Ella!!!
Jag kommer svimma och jag är nästan gråtfärdig på riktigt.
Hon skrev så här på pandachatten Hej Emely! Jättefin blogg! Jag kollar in den varenda dag. Jag gillar dina tävlingar och sagor. Håll höjd/Ella. Så skrev hon ni kan läsa själva i pandachatten.
Här är en häslning till dig Ella och Max! Ni äger Ni är bäst jag är jätte lycklig av att ni läser min blogg. Deta betyder mycket för mig. I love you!!!!!!!!!
Det var allt till er Panfu_Max och Panfu_Ella. Nu klarar jag knabbt av att skriva mer jag måste in på panfu ananrs spriker jag!!!!

Hejdå hälsningar världens lyckligaste Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!