torsdag 29 april 2010

Isabell??????



Hej!
Jo här om dan så såg jag och Mimmi förra inlägget!
Vi blev vekligen jätte rädda!
Jaaa undrar var stackars Isabell är nu Sad
Det där spöket ska smaka på min näve!!!!!
Såja Emely lugna dig vi ska hitta henne Crying 1
Mmm......
Emely....vi har ju hittat en ledtråd det är väl bra...

Ja...Men det är bara en korkad karta Perturbed
Emely sluta du skrämmer mig!

Vem bryr sig va!
Jo hörni Emely har varit lite ledsen denna veckan!

Hon är väldigt ledsen för att Isabell är borta.
Hon har varit så här hela dan suck.

Men ni vet den där ledtråden jo den är där uppe.
Det ska förestella en karta som vi hittade här på bloggen!

Ni kan kolla själva efter kartan här på bloggen!
Men nu måste jag sluta och muntra upp Emely101!


Hejdå hälsningar från oss!

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas ni hittar isabell.
    Det där spöket kan få smaka min karete,fast jag går inte på karate.Men kan ändå lite.Jaja hossa ni hittatr henne/Iosefine

    SvaraRadera
  2. Gabriellan(men kallas Gabi)29 april 2010 kl. 08:03

    Emely101 och Mimmi mouhahahahahaaa!!
    Skojade bara men vet ni kartan är från
    panfu man ser den när man ska åka till partyön
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hoppas ni hittar Isabell...
    Men jag hoppas också att du Emely101(vet inte om
    Mimmi har en panfu gubbe)loggar in på panfu någon gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PS Ni var ju också sjuka... det är jag med!!!

    /En sjuk Gabi

    SvaraRadera
  3. Hej igen,nu såg jag vad jag hade skrivit,jag är så dålig på att stava,eller så är det jag som har brottom.jaja ha det bra/Iosefine

    SvaraRadera
  4. Ojj då, undrar vart kartan leder, den kanske leder er till någon mystisk gråtta eller en djungel inte vet jag!
    Men jag hoppas för allt i livet att Isabell klarar sig undan säkert.
    Jag kanske kan hjälpa till?
    Men hur som hällst, Emely, det är ju gp dag i mosrong, jag undrar om vi kan mötas klcokan tre i pandiala, i sanfranpanfu på Fredag/Sista april.
    För då kan vi ju klä oss snygga och ta kort och lägga ut på bloggen ju!
    Och titta på min blogg det lönar sig!
    /william568 föresten om det dära spöket skulle komma igen så skulle jag spöa upp den, jag kan slås och sparkas, jag kan spöa upp vem som hällst!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!