måndag 23 augusti 2010

En ny header

Heej!
Ni har väll märkt att vi lagt till en ny header.
Den e lite konstig ni märker nog varför...
Men jaja nu är vi klar med den andra sagan..
Ni kanske vill höra den istället?
Skriv gärna komentarer och rösta på villken saga :)
Här kommer första delen.


Det var en solig och varm dag i panfu.
Många var ute och badade och fiskade och mycket annat.
Emely, Flora och William var vid sjön och badade.
Men Lilly som gick i Emelys klass satt ensam på en sten och hade tråkigt.
Varför vill aldrig någon leka med mig suckade Lilly.
Lilly var väldigt utanför i hennes klass det var mest bara Emely som brydde sig om henne.
Jo hörni kan ni bara vänta en sekund sa Emely till flora och William.
Ja ok...svarade William och sen började flora och William kasta boll.
Hur är det Lilly sa Emely och satte sig bredvid henne.
Jag känner mig sååå utanför suckade Lilly.
Din stackare vill du vara med oss? sa Emely glatt.
Nej tack det bra sa Lilly ledset.
Visst ok säg till om du behöver något sa Emely besviket och sprang tillbaks till sina vänner.
Ååå ingen förstår mig suckade Lilly och vadrade dystert hemmåt.
Min familj är bortrest, mina vänner struntar i mig. Vad mer behövs för att göra mig ledsen snyft
snyftade Lilly. Lilly hade ett fint slott som koja och det var hon väldigt stolt över.
Lilly var för det mesta ensam hemma förutom Sissi som var Lilly lata katt.
Sissi gjorde inget annat än att sova och äta. Lilly vill hellre ha en glad och sprallig katt och även gosig.
När Lilly kom in i rummet låg Sissi och sov i Lilly säng.
Ditt lilla söta kattskrälle suckade Lilly och la sig bredvid Sissi.

//Mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!