lördag 21 augusti 2010

Förlåt att jag inte skrigvit något på ett tag!

Heej!


Förlåt att jag inte skrivit på ett tag :(
Jag är jätte ledsen...Men jag har haft fullt upp på sistone.
Men hörni...
Här kommer en bild från panfu som jag tagit idag!








Det där är jag och Pompomkitty!
Snyggt va xD
Jag hade kunnat göra det bättre!
Var inte så sur!
Jag är inte sur!!!!!!!!
Du pratar ju en massa skit!
Nu gick hon..
Men jaja hörni jo jag har gjort en liten glasshörna i min koja titta!

Jag gav en glass till henne xD
Den där stora hehe!
Men nu måste jag gå..
Jag ska träna fotboll i panfu jag ska ha en viktig match.
Jag lägger in bilder på matchen senare!
Hejdå hälsingar Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!