söndag 8 augusti 2010

Ingen chans!!




Hej!



Idag var jag och skulle tävla med min Wobby!
Han var väldigt jämt med motstondaren men vann ändå xD












Ni kanske inte ser för att vi är så lika men ni ser nog att jag ligger lite lite före den andra
Wobbyn xD
Äch jag bara skämta!
Förästen gillar ni Manboy??
För här kommer en Manboy-film med Anzy och Newyork100.


Jätte bra video men jag känner tyvär inte dom pandorna...
Men dom värkar snälla och dom kan ju texten utan till!
Och sedan så......
EMELY! Jag vill också visa en film som jag tycker om!
Aaa okej låt gå då!


Det här är Panfu-dansen!
Ok nu har du visat!
En till,En till,En till!!!
Neej nu räker det Hejdå allihopa!
Mmm Hejdå!

Hejdå hälsingar Emely101 och Mimmi!

1 kommentar:

  1. Emely dom kan inte texten utantill. Det finns en video på youtube som har samma text som de har skrivit där på. De har fuskat men jag skriver inte detta för att vara dum mot dom men jag vill bara säga så ni vet. MOHAHAHA! AHHHH. Men vänta ett tag ni ska få se... *Biter Emely och suer blodet*

    Håll höjd!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!