söndag 8 augusti 2010

Vill du vinna en Header???

Heeey!

Jag hade tänkt starta en tävling!
Tävlingen går ut på att ni får säga ett nummer 1,2,3 eller 4.
Ni skriver villket nummer vi valt i en komentar till mig!
Jag kommer ha valt ett av dom nummren och den som har sagt det nummer
jag bestämt vinner en header till sin blogg.
Om du inte har någon blogg så vinner du en en träff med mig i panfu och
såklart blir det MYCKET bilder!
Förästen det är bäst att ni skriver er e-post till mig så att jag kan skicka
headern till er!

Det var allt jag ville säga Heeejdå!

Hejdå hälsingar Emely101!

1 kommentar:

  1. 2 väljer jag.. Men jag skriver inte E-posten! Du kan väl lägga en bild påd en här på din blogg så kan jag ta den här ifrån :) Mamma vill inte att jag skriver min :( Men snälla lämmna den på bloggen.


    /Flora:)

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!