fredag 6 augusti 2010

Poolparty...Snälla!

Heey!

Jag hade tänkt ha ett Poolparty!
Jag fyller inte år om ni tror det!!!
Jag vill bara ha ett lite party!
Här kommer tiderna..











Hoppas ni kommer......
Annars blir jag jätte ledsen och lämmnar bloggen.
Neej lämmna inte bloggen jag vill inte vara själv!
Tja...Okej men bara för den här gången.


Hejdå hälsingar Emely101 och Mimmi!

Ps Om ni inte vet vad SFP betyder så är det Sanfranpanfu okej och Emely glömde dag hihihihi!
Det är på söndagen xD

2 kommentarer:

  1. Hallå! Vilken söndag? Ni skriver bara dag inte datum. Ingen kommer nog komma bara för ni säger så.

    Håll höjd (dödlingar)!
    Molly Odödling!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer gärna!
    Har aldrig varit på en
    bloggträff och det kom bara
    en enda liten en på min första bloggträff
    (den senaste bloggträffen också)
    JAG KOMMER ABSOLUT JAG ÄLSKAR ER BLOGG!

    Håll höjd!
    Ly

    P.S. Följ gärna min blogg! Den heter
    http://www.lypandan.blogg.se/

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!