lördag 14 augusti 2010

Skilsmässa :(

Hej...
Det har hänst någon hämskt denna vecka :(
Min mamma och pappa har skilts :(
Det är sant!!! Mamma berättade det...
Åååhhh my Gud jag är sååå ledsen.
Varför händer det så mycket dåliga saker snyft snyft...
Men en bra sak har hänt..Blip har skickat brev till oss!
Så här står det...

Hej Emely!

Förlåt att jag inte hört av mig på länge.
Men du..det..det..är något jag måste berätta för dig.
Jo...Jag har varit storm kär i dig sen jag kom hit för första gången.....
Jag har älskat dig av hela mig hjärta.
Jag blev sååå krossad när jag fick höra om dig och Snowmean.
Mitt hjärta är krossat men jag älskar dig fortfarande.
Jag finns alltid här för dig :)
Du ska veta att jag har det bra! Jag hoppas du ska göra slut med snowmean...Jag menar
får ett lyckligt liv :S
Ehm...Hejdå...

Hejdå hälsingar Blip!

Okej...
Ehm...
Det är nog bäst jag också går :S

Hejdå hälsingar Emely101!

2 kommentarer:

  1. Jag har redan skilda föräldrar... :-(

    SvaraRadera
  2. Stackars dig Emely101!!!!!!!!!!
    Min kompis har det o hon har haft det sen hon var tre.
    STACKARS DIG EMELY101!!!!!!!!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!