onsdag 11 augusti 2010

Påminelse!

Heey!

Snälla ni kan ni gå in på den här blogg lite oftare http://www.panfumorot.blogspot.com/
Snowmean får nästan aldrig några komentarer och det är synd om han :(
Och föresten ni kommer väl ihåg den där Header tävlingen!
Vill ni verkligen vara med??
Mimmi repetera hur ni ska göra...

Tävlingen går ut på att ni får säga ett nummer 1,2,3 eller 4.
Ni skriver villket nummer vi valt i en komentar till mig!
Jag kommer ha valt ett av dom nummren och den som har sagt det nummer
jag bestämt vinner en header till sin blogg.
Om du inte har någon blogg så vinner du en en träff med mig i panfu och
såklart blir det MYCKET bilder!
Japp så ska ni göra!
Ni har några dagar kvar att gissa!
Så gissa på!

2 kommentarer:

  1. Snyft, snyft! Jag, tipsar ju om din blogg du tipsar aldrig om min... Bara om Snowmean!!!!! Det är som om du tycker mer om han, än mig!!!! Snyft!!!!!


    /Flora:,(

    SvaraRadera
  2. :@ DU! Jag ahr dig också som bästis :( Men det står Panfu_Ella för att ajg inte hittar dig uigen ´:( :,( Du tror saker som du egentligen inte vet om mig! Om det ska fortsätta så....

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!