fredag 6 augusti 2010

Guldpanda-level-dag!






Heey!


Förlåt att jag inte skrivit på länge!
Jag har lixom varit upptagen för att...Det är GP-dagen idag!!
Här kommer en bild..





Fin va!
Kanske inte min snyggaste stil men ändå!
Jag har tröttnat på att se ut så här...





Jag vill vara GP som LilliMaja..
Och mina drömmar går kanske i uppfyllelse!
Pappa och mamma säger att jag kanske ska få ett guldpaket...Jipiee!
Äntligen kan jag få vara som alla andra i min familj!
Ingen bryr sig ju om en utan guldpaket villket tycker jag är välldigt dumt!
Men alla som är GP är inte dumma.
Flora t.e.x hon är aldrig dum :)


Hehe en bild från hennes fest xD
Vi dansar!
Nu måste jag gå!
Hejdå hälsingar Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!