onsdag 11 augusti 2010

Jag behöver jobba på min andra saga så jag gör en annan!

Heey!

Min andra saga är inte färdig en så jag har gjort en annan...

Den heter..Biana får ett hem..

___________________________________________

Det var en fin dag i panfu.

Alla var ute med sina husdjur den här dagen...
Men sorligt nog hade inte alla djur en husse eller matte.
Tex Biana som var åtta år och bodde i djuraffären med sina två vänner
Rajen och Lola.
Dom hade bott i djuraffären i två år utan att få en ända husse eller matte.
Ägaren av affären började bli orolig för dom.
Den här dagen var Biana väldigt ledsen och besviken.
För varje dag tänkte hon..

Hon tyckte inte om att varje gång när någon tittade
in i affären så tittade dom bara på oss sen gick dom :(
Lola jag vill snart rymma från den här affären suckade Biana och tittade sogset
ut genom fönstret.
Du upp med hakan vi måste stanna här vi klarar oss inte själva där ute sa Lola
och kramade om Biana.
Ja men ändå jag årkar inte vänta mer sa Biana och hoppade ner från fönsterkarmen.
Vart vart ska du sa Rajen som vaknat ur sin morgontupplur.
Rymma snyftade Biana och försökte krypa in i ett gammalt råtthål.
Vänta skrek Lola förtvivlat men det var försent Biana var redan långt inne i det
gammla rått boet.
Kommer hon och klara sig? Vad händer med Lola och Rajen sedan?
Det får ni veta i nästa avsnitt...
_________________________________________________________________
Så det var första delen!
Rätt spännande va!
Hejdå hälsingar Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!