fredag 27 augusti 2010

Heejsan :)

Heej alla pandakompisar


Hur mår ni?
Har ni gjort något kul i sommar?
Sommaren närmar sitt slut.
Uch blåtta tanken får mig att rysa.
Hösten är bara kall och dum men fin :S
Förästen har ni märkt att jag har bytt profil-bild.
Jag vill ha en annan men jag har den så länge.
Jag vill ha en bild på mig och alla er pandakompisar :)
Så jag ska ha ett möta med er.

INFO!

Server: Bollyland

Plats: SFP (Sanfranpanfu)

Dag: På måndag

Tid: 3


Hoppas att många kommer.

Jag vill att så många som möjligt kommer dit :)


2 kommentarer:

  1. :( Jag kan inte komma för jag brukar gå hem
    från skolan vid 4. :( :( Eftersom jag måste
    ha fritids. Jag har ju faktiskt bara börjat
    i trean. :( :( :( :( :( SNÄLLA NY TID BARA NY
    TID!!! Jag vill så gärna komma!

    SvaraRadera
  2. Vilken måndag skriv såhär: (exempel: fredag den 5 november-10) Arnas kanse träffar jag dig i fel tid och då blir jag sur på dig.

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!