lördag 9 oktober 2010

Bolly-tävling!

Hej!

Jo idag ska vi börja med en tävling!
Jo så här går den ut på.
Den går ut på att varje vecka är ett nytt tema.
Varje vecka ställer jag en fråga eller så blir det röstning!
Och den som vinner mest små tävlingar kommer till finalen!
Spännande va!
Denna vecka har vi Bollytema!
Och det blir en fråga denna gång.
Ni ska gissa villka tre bollysar jag mest är lik!
Jag ska berätta lite om mig själv!

Jag gillar inte så mycket att vara i mitt hus.
Jag går hellre ut på promenad i panfu!
Jag är rätt lugn.
Ibland gillar jag att sitta på stranden och lyssna på Lenny
Jag kan vara en aning dryg men jag tycker ändå om att mysa!
Så..
Den här gången är det ganska lätt!
Om det blir oavgjort så blir det röstning sedan!

4 kommentarer:

  1. Jag kan gissa! Du är gröna bollyn, svarta och den röda :) Hoppas att jag har rätt! :D

    Emmy_10 ♦ ♫ ♣ ♠ ♥

    SvaraRadera
  2. jag tror grön svart röd hoppas jag har rätt

    SvaraRadera
  3. jag heter mes i panfu jag tror grön svart röd hoppas jag har rätt

    SvaraRadera
  4. svart,grön o röd.

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!