måndag 25 oktober 2010

Ella i panfu igen

Heej!


Vet ni Ella har varit i farten igen!
Hon var inne i panfu idag i ungifär en timme ungifär.
Det var jääättte kul Cx
Och vet ni.
Hon har ändrat färg på panfu så hennes text blir röd.
Titta här på en bild!










Fin va!
Och ser ni att hon har röd text istället för svart.
Hon sa att hon har det för att det hon skriver ska synas bättre.
Och det gör den verkligen xD
Men....
Jag träffade någon som jag inte sätt på jääätte länge!
Panda_Mario...
Vi var igentligen ihop...Men jag gjorde slut öven om han inte visste det för
att vi träfffades ALDRIG.
Jag älskade honom...Men....Men sånt händer xc..
Men jaja här kommer en bild till!






Jag frågade om vi kunde ha en interjuv och då sa hon.
Ja men alla kan väll ställa sig på en kö och ställe varsin fråga.
Och det gjorde alla kolla villken lång kö xD
Där säger Ella svaret på min fråga.
Jag frågade Vad är din favorit mat?
Hehe kanske en rätt dum fråga men jag kom lixom inte på
något när jag väl var framme xD.
Hihihihihi!
Det var roligt att träffa Ella...Men snart hade hon gått men jag tog en liten bild i slutet...

Ett litet Hejdå lixom!
Och nu måste jag också tyvär säga Adjö!
Hejdå alla pandor med nosen på datastjärmen!
//Emely101
Ps..Jag kom på en ny liten Hejdå häslsing xD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!