måndag 4 oktober 2010

Fest och Max xD

Heey!
Idag träffade Emely Max igen.
Uch jag blir sååå avis xc!
Här är en bild!
Eller fler från Max födelsedag xc!
xc xc xc xc xc xc xc xc xc xc xc
Men?!?!?!?!?!
Vad är det för fel på blogger???
Jag kan ju inte ladda inn några bilder!
Precis som flora...?
Skuuumt???
DUMMA BLOGGER!
Eeeeh....
Aja jag fixar det snart hoppas jag.
Men nu hoppar vi till något annat.
Över till Emely med nyheter hihihi!
Heej alla!
Nu ska vi prata lite om vad folk har skrivit på sina bloggar!
Flora verkar vara ledsen hon skrev så här i slutet av inlägget!
Jag orkar inte mer........Min blogg suger!!!!!!!!! :(
Flora din blogg suger inte!
Din blogg är väldigt populär!
Jag har inte ens kommit med!!!!!!
Min blogg är fulare änn din!
Jag gråter inte för det upp med hakan nu!
Slutsnackat!!!!
Nu går vi över till www.panfumorot.blogspot.com
I hans senaste inlägg har han skrivit lite om bloggstaffeten!
Inget specielt som jag vill ta upp om hanns blogg förutom att den äger xD!
Hon har bara filmat lite Smahing pancaks!
Det skulle jag också gjort :)
Snygg blogg Emmy!
Villken blogg ska vi nu ta...?
Ja vi tar den!
Coolt vi ska ha en sagotävling!
Jag skriver också där ibland xD
Nä nu årkar jag inte skriva om bloggar längre...!
Mimmi ska berätta en kul nyhet!
Jaaa!
Vi ska ha en fest!!!
Jag och Emely :)
Vi vet exakt när vi ska ha den..
Vi ska fråga Max och Ella om dom har tid.
Och då måste vi fråga villken tid som passar för dom :)
Vi kommer med mer info om festen snart!
Ja..Fast nu är jag trött i händerna..Jag ska logga inn på panfu..
Jag me!
//Mimmi //Emely

1 kommentar:

  1. Heejsan Emely och Mimmi! Jag har två saker att säga: Den första är, "Tack!! Eran med!" eftersom att du Emely sa att min blogg är snygg :) Och den andra är en fråga: Kan du ändra Klara_cool till Emmy_10 i "Mina bästa bloggläsare!"-listan? Tacksam om du gör det :)

    Emmy_10 ♫

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!