torsdag 21 oktober 2010

Hohejoj alla pandor (Förutom dom som sover)
Hur har ni det?
Jag är lite trött för klockan är tio i sju på morgonen.
Jag ska snart sticka till skolan.
Jag åker buss!
Men vår busschuför SUGER.
Hon är jätte taskig! :(
Men....Tyst....

Hehe....Mimmi sover nu ska vi göra ett litet spratt (viskar)
På tre skrik HJÄLP DET BRINNER MIMMI!
Ett...
Två....
TRE....!
HJÄÄÄLP DET BRINNER MIMMI!!!!!

VAAAH HJÄLP VI MÅSTE UT HÄR IFRÅN!!!

xD Där lurade jag dig allt xD
Fuling!!! Jag går och lägger mig
Hehehe!
Men jaja...
Ni vet väl sången En busschaufför En busschaufför det är en man med glatt humör..
Jag ska sjunga en ny verition.

En busschaufför En Busschauför det är en tjej med surt humör.
Och har hon inget surt humör så är det inte Marie.
En busschaufför En busschaufför det är en tjej med surt humör...

Kul va xD
Bounce

Hej!
Jag stör väl inte?
BLIIPP!!
Nej nej såcklart inte!
Bra jag ville bara hälsa på!

You Broke My Heart.


Vad är det du ser ledsen ut?
O.o..
Inget.....xc
Jo!
Okej besvarar detta din fråga!!!!
You Broke My Heart.
You Broke My Heart.
You Broke My Heart.
You Broke My Heart.
You Broke My Heart.

Jag sticket upp till Mimmi xc.
.............
...............................................
.......xc..........xc........xc......xc........xc......xc
Oj........
Ahm..........
Blip........................
Hejdå......

//Häpna Emely101


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!