lördag 23 oktober 2010

Hahaha!!!! Emely är såå ägd!!

Åhh gud jagh kan inte sluta skratta HAHA!!
Jag har fått min hämn på Emely!
Vill ni vet hur titta på den här bilden!









Haha!!!!!
Jag klistra fast en fjäder ovanför Emely så när hon vaknade blev hon kittlad
och då fick hon huvudet i en gräddburk full med grädd xD´
Åhh gud vad kul!!!!
Hihihi!!!
Jag htar dig och Tedde!!!
Slappna av vi bara skämtade!!!! xD
Så!! Du tyckte att det var kul va!!!
Kolla vad jag har gjort på den profil som jag ska visa för alla!

Jag ser inte ut så xc
Haha du är såå ful ingen bakrund du suger utan GP!!!
Sluta snyft...
Näne fuling fuling fuling
xc
LÄGG AV SNUSKO!!!!!KO KO KO KO DIN FULE KOOOO!!!
DÙ!!!!
TA TILLBAKS DET!!!!
NEEEJJ!!
NÄHE MEN DÅ SLUTAR JAG PÅ BLOGGEN TILLS DU OCH TEDDE
SAKT FÖRLÅT HEJDÅ!!!
JAG HTAR ER...xc
STICK DÅ!!!
JAG HTAR EMELY!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!