onsdag 27 oktober 2010

Utmanings-Stafften (LÄÄS)

Hej!

Jag ska börjar med en Tävling som heter Utmanings-staffet.
Jag ska berätta hur den går till.
Ni ska anmäla era bloggar i en komentar om ni vill vara med.
Och varje vecka ger jag er änn utmaning som ni ska
Försöka göra på er blogg.
Det är en rolig tävling som alla får vara med på.
Och ni andra som tyvär inte har bloggar kan
ge tips om olika utmaningar som jag kan ge till dom tävlande!
Kul va!
Jag hoppas ni gillar tävlingen.
Det ända jag kan säga nu är Lycka till!


//Emely101 :)





PS. Hej alla pandor.
Nja jag ville inte skriva med Emely idag.
Jag vill skriva lite outsides idag :)
Jag tycker det låter kul med den där tävlingen.
En ny variant.
Hej....
Blip! Vad gör du här??
Du kom väl ihåg inlägget med mig och Emely xc...
Oj...juste...
Jag är fortfarande sårad...
Jag gillar Emely det har jag alltid gjort.Den där Snowmean förstörde allt.xO
Ja men det är inte hans fel..
Det var Emely som frågade han.......xS
VA!!!! xO
Hur kunde hon xc....
Vet inte...Det bara blev så antagligen.
Jag tror att...vi..säger hejdå nu.

//Mimmi //Sårade Blip

4 kommentarer:

  1. Hejsaan!

    Jag och Cilla_0 vill vara med. Vår blogg är :
    www.pandanlina.blogg.se

    SvaraRadera
  2. jag vill vara med i blogg utmanings sakeen här är min panfu blogg http://ponysblogg.blogspot.com/

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!