tisdag 19 oktober 2010

Fortsättningen på sagan....



19 Juli 2010...




Hej.
Denna veckan hände något som jag inte kan sluta tänka på.
Jag gick till sjön när jag plötlsigt sögs inn i ett hål.
Jag hammnade på en vullkan och då såg jag ett par konstiga typer.
Jag blev jätte rädd.
Dom satt där och bara glodde på mig.
Jag skrek...











Jag fick inget svar.
Jag försökte en sista gång.
Men då reste sig killen med den svarta hjälmen och vingarna upp.
Han hade en kniv i handen och gick långsamt mot mig..
Jag blev jätte rädd och skrek SLUTA VAD VILL NI MED.
Då reste sig tjejen med det vita håret sig upp och sa Vi är dom elakaste ferena som
någonsinn funits sa hon och reste sig upp hon hade ett svärd i handen.
Låt mig vara skrek jag men dom lyssnade inte.
Då blev jag arg och skrek The Magic!!!!
Då började jag förvandlas till en fe.
Jag fick guldvingar, en fin grön kläning och ett tassavtryck i pannan.
Wow sa jag och tittade på mig själv.
Men inte sålänge för då började dom onda Ferena att ta magi på mig.
Då tog jag en rätt bra formel.
ORMKRISTAl skrek jag och kastade kristaler och ormar på dom sedan flög jag iväg hem.
Dom var väldigt läskiga...
Jag kunde inte få ut dom ur huvudet inte ens i bibblan.

Men Såcklart hjälpte det inte att skrika...
Jag fick jätte myket skäll för att många försökte läsa.
Så på kvällen ringde jag flora.
Och som hon svek mig...Hon trodde inte på mig.
Hon trodde att jag fått hjärtskackning eller något.
Åhhh vad jag är ledsen.
Hur kan min bästis svika mig...Aja jag kommer på ett sätt att få henne
att tro på mig igen.
Vänta bara....vänta bara...
Nä nu är jag trött måste sova...Hejdå lilla dagbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!