lördag 16 oktober 2010

Nu börjar äventyret på riktigt...

Hon vandrade glatt ner till sjön.
Idag var hon väldigt lycklig.
Inget skulle gå fel....trodde hon...
Men när hon kom fram såg hon en konstigt blek människa som
stog mitt i sjön.
Vattnet var helt rött.
EN VAMPYR skrek Emely.
Vampyren började springa mot henne.
AAHH skrek Emely och började springa upp för en kulle.
Då började allt snurra i huvudet.
Hon började bli yr och svimmade.
Hon drömde att hon stog mitt i ett paradis.
Framför henne stog en fe.
Var är jag stamade Emely.
Jag är Jane Musikens fe sa Jane och hjälpte Emely upp.
Fe????? sa Emely och darrade.
Du kan ta det lugnt jag vill inte skada dig,du är djurens fe sa Jane och tog Emely i handen.
Vi kommer att mötas snart det lovar jag sa Jane och sedan försvann hon.
Vänta!!! skrek Emely.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!