torsdag 14 oktober 2010

Hej..
Vi kör en annan tävling ingen vill ju rösta!
Förlåt om jag härmar många men det blir en blogg-tävling!
Villken blogg blir månadens blogg?
Ni kan anmäla bloggarna i en komentar här!
Jag kommer välja ut tre styckna som ni sedan får rösta på.
Okej.
Hoppas att många anmäler sig!
Det ska bli spännande jätte spännande.
Jag kommer att gå runt på vissa bloggar och tipsa om att anmäla sig.
Ni har till måndag på er.
Om ingen anmält säg då så får ni mer tid.
Nu ska Emelina skriva fortsättningen på vår saga!

Tack Emely!
Nu kommer fortsättningen!

__________________________________________________

12 Juni 2010.

Kära Dagbok!
Du kommer väl ihåg att jag berttade för dig om Justin igår.
Jag blev såå schokad!
Men...Det käns som att något inte stämmer...
Varför hade han så brotom..
Tja...Jag får klura på det där.
Men huvudsaken är att jag och Justin är ihop!!!
Åhh gud vad lycklig jag är!
Jag ringde och berättade för Flora.
Du vet mín kompis från min andra skola.
Hon blev väldigt imponerad men också lite fundersam.
Detstomer jag tänker på det desto mer nervös blir jag..
Hmm....
Men flora sa också att jag var ibjuden på ett discot i Hill-skolan!
Där gick jag förut!
Flora hade frågat fröken och hon sa att det var helt okej att jag kom dit.
HELT otroligt.
Jag ska gensast fråga mamma om det.

Sov gott Igelkott!

Nästa lördag...

Emely var så glad.
Denna dagen skulle hon på discot!
Hon hade längtat sååå mycket efter sina kompisar.
Mamma jag sticker till Wobby sjön skrek Emely till sin mor Steffany.
Visst Gumman sa Steffany tillbaka.
Hejdå!!!! sa Emely och stängde dörren bakom säg.

Hon hadé ingen aning om att den dagen skulle bli din värsta i hennes liv
____________________________________________________________

//Emelina //Emely101

1 kommentar:

  1. Hej hej, har inte komenterat på länge, men läser eran blogg vajre dag :) Jag skulle gärna vilja bli månadens blogg :)
    Ha det så bra nu//Iosefine

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!