lördag 12 juni 2010

Ååååkan inte bestämma mig!

Hej!
Ni vet den där tävlingen......
Asså ni har skrivit UNDERBARA komentarer åt mig.
Jag blir så gladnär ni skriver så om min blogg!
Jag kan inte bestämma mig alls. Ni alla har skrivit jätte fina komentarer!
Det kom sju komentarer!!!!!
Här är dom!

william568 sa...
JAG ÄLSKAR DIN BLOGG, DEN KOMMER FÖRST PÅ MIN TOPP ETT LISTA, OCH DU VAR MIN FÖRSTA BLOGG VÄN OCH´JAG TITTAR IN PÅ DIN BLOG SI SÅ DÄR 20 GÅNGER PER DAG!
DU HAR EN JÄTTE SNYGG HEADER OCH SKRIVER BRA SAGOR OCH INLÄGG, DU HAR ALLT EN BLOGG BEHÖVER!
Ooopsss, casp lock...
//william568 hehe :P


PanfuStar sa....

Hej! Kolla gärna in min blogg :) Ska börja titta till din blogg i bland:)
// Bogno


kenzo sa......

hello din blogg bara äger bettren max och ellas tycker jag hehe jag läser den så ofta jag kan specielt varje dag.


losefin sa......


Jag läser din blogg varje dag , och jag tycker jätte mycket om den. Jag gillar sagorna du gör och jag gillar tävlingar.
Ha de så bra /losefin

fiatpanda sa....

HEJ. ERAN BLOGG ÄR JÄTTEBRA. JAG ÄLSKAR DEN. JAG SKULLE GÖRA ALTT FÖR ATT FÅ EN LIKA BRA BLOGG SOM DU! JAG LÄSER DEN TYP
111110000000022222788888888888444458777777777777 GÅNGER OM DAGEN. JAG ÄLSKAR DEN. HOPPAS JAG VINNER. // FIATPANDA


Lina sa...


HEJ!JAG LÄSER ERAN BLOGG VARJE GÅNG JAG ÄR VID DATORN.JAG ÄLSKAR BLOGGEN JÄTTEMYCKET.JAG KAN INTE SÄGA ENS HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DEN.LOVE BLOGGEN.LOVE ER.

/Tozcalover


Meja02 sa...

Emely det gör inget! Jag gillar dig. Och din blogg äger fet! Jag tittar till den varge gång när jag är vid datorn. Ni är så snälla och har en gättebra blogg så ni får min E-post om ni har MSN så kan ni så chatta med mig när ni vill. Min E-post är meja.sz@hotmail.com jag gillar er. Ni är bara bäst. Glöm inte mig! Jag glömmer aldrig er blogg. Så bäst & bra blogg har & är ni! Love you and bloggen! Bay bay ska vara inne på panfu! Er blogg äger! Glöm inte chatta med mig på MSN.

Asså gud villka fina komentarer ni skrivit till mig. Hur ska lilla jag kunna veta vem som skrivit finast. Jag vet inte vad jag ska göra Feeling Blue Sad
Ni alla har skrivit jätte fint. snyft

Ååå vad ska jag göra jag tycker om er alla och ni alla är bra bloggläsare.
Vänta lite....nu har jag en ide!
Jag ska ha en bloggläsarelista där kan jag skriva in era namn för att ni är bra blogg läsare!

Jaaa så kan jag göra. Jag hoppas ni är nöjda med ert pris jag ska skriva inn alla era namn!

Hejdå hälsingar Emely101! Flowers Flowers



1 kommentar:

  1. Ja vilken bra ide att göra så.
    Ha de så bra nu/Iosefine

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!