lördag 12 juni 2010

Tävling!

Hej!

Idag hade jag tänkt ha en speciel tävling!
Den heter bästa bloggläsaren.
Om ni tycker om min blogg är det dags att visa det i denna tävling!
Ni ska skriva snällaste komentaren och den som skriver den finsate komentarn om min blogg
vinner en dag med mig på panfu! Och såklart kommer jag ta många bilder till bloggen då!
Så vad tycker ni?
Jag hade också blivit jätte glad om ni skrev sånt om min blogg!
Jag har många fantastiska bloggläsare tex William568,Flora555, Meja,Maricia,sander3,Piffa,Gabriellan, BubbaHoffa och massa andra hoppas jag!
Ni som jag nämde har iallafall skrivit mest komentarer och så!
Jag gillar er väldigt väldigt mycket!
Circle Of Hearts Tackså hemskt mycket att ni gillar min blogg!
Och hörni några av er har frågat om ni kan ha bloggen med mig!
Det var jätte snällt men jo min mamma vågar inte att helt okända personer
har bloggen med mig.
Jag är ledsen men jag är rädd om min blogg och så!
Men ni var jätte snälla och undrade. Ni är bäst!
Hoppas ni förlåter mig snälla. Jag är ledsen.
Mimmi kommer hem snart också så det behövs nog inte.
Och du Meja när ajg tog kort idag så bara försvann kortet helt plöstligt jag är ledsen Sorry
Det var allt för idag Bye bye!

Hejdå hälsingar Emely101!

9 kommentarer:

  1. JAG ÄLSKAR DIN BLOGG, DEN KOMMER FÖRST PÅ MIN TOPP ETT LISTA, OCH DU VAR MIN FÖRSTA BLOGG VÄN OCH´JAG TITTAR IN PÅ DIN BLOG SI SÅ DÄR 20 GÅNGER PER DAG!
    DU HAR EN JÄTTE SNYGG HEADER OCH SKRIVER BRA SAGOR OCH INLÄGG, DU HAR ALLT EN BLOGG BEHÖVER!
    Ooopsss, casp lock...
    //william568 hehe :P

    SvaraRadera
  2. Hej! Kolla gärna in min blogg :) Ska börja titta till din blogg i bland:)
    // Bogno

    SvaraRadera
  3. hello din blogg bara äger bettren max och ellas tycker jag hehe jag läser den så ofta jag kan specielt varje dag

    SvaraRadera
  4. Jag läser din blogg varje dag, och tycker jätte mycket om den. Jag gillar sagorna du gör och jag gillar tävlingar.
    Ha de så bra/Iosefine

    SvaraRadera
  5. HEJ. ERAN BLOGG ÄR JÄTTEBRA JAG ÄLSKAR DEN JAG SKULLE GÖRA ALLT FÖR ATT FÅ EN LIKA BRA BLOGG SOM DU! JAG LÄSER DEN TYP 111110000000022222788888888888444458777777777777 GÅNGER OM DAGEN. ÄLSKAR DEN. HOPPAS JAG VINNER. //FIATPANDA.

    SvaraRadera
  6. HEJ!JAG LÄSER ERAN BLOGG VARJE GÅNG JAG ÄR VID DATORN.JAG ÄLSKAR BLOGGEN JÄTTEMYCKET.JAG KAN INTE SÄGA ENS HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DEN.LOVE BLOGGEN.LOVE ER.

    /Tozcalover

    SvaraRadera
  7. Emely det gör inget! Jag gillar dig. Och din blogg äger fet! Jag tittar till den varge gång när jag är vid datorn. Ni är så snälla och har en gättebra blogg så ni får min E-post om ni har MSN så kan ni så chatta med mig när ni vill. Min E-post är meja.sz@hotmail.com jag gillar er. Ni är bara bäst. Glöm inte mig! Jag glömmer aldrig er blogg. Så bäst & bra blogg har & är ni! Love you and bloggen! Bay bay ska vara ine på panfu! Er blogg äger! Glöm inte chatta med mig på MSN.

    SvaraRadera
  8. DIN BLOGG ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!
    JAG LÄSER DEN SÅ OFTA JAG KAN!!!!!!
    ALLT PÅ BLOGGEN Ä BRA OCH SAGORNA Ä SPÄNANDE OCH SUPERBRA!!!!!!!!!
    JAG SKULLE BLI JÄTTEGLAD OM JAG VANN!:D
    MVH LILLY997 DITT BLOGGFAN!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  9. JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! DEN ÄR NÄSTAN BÄTTRE EN MIN!!! JAG LÄSER DEN MINST 1111000300333440050050500505064773782788488485737377474747737373746647E783928 OM DAGEN! DEN STÅR JUST NU PÅ TOPP ETT PÅ BÄSTA BLOGGAR! OCH DU ÄR MIN ALLDRA BÄSTA VÄN OCH NÄR JAG BLEV DIN VÄN VART JAG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD!!! I LOVE YOU BLOGGEN!

    /Flora:)

    Obs! Jag skrev med stora bokstäver för den är så fin1

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!