tisdag 29 juni 2010

Vinnaren i tävlingen!!!

Hej!
Jo ni vet den där tävlingen?
Vi har en vinnare.
Tre har gissat!
Vinnaren är..............PandLina1!!!
Grattis du har vunnit min och Emely101s tävling!!
Grattis grattis!
Men nu har jag en annan sak att säga.
Och det är att för några dagar så träffade jag och Emely Meja02!
Det var vädigt väldigt kul!!!
Och hörni idag har ni chansen att få träffa Emely101!
Emely101 är i Bollyland klockan kvart över 11!
Alltså om en kvart.
Hoppas jag också får träffa er någon dag.

Hejdå hälsingar Mimmi!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Dethär är till Emely101 eller dig mimmi:
    Jag käner mig lite så men jag har ju redan frågat men ni kan ju skriva åt mig! Träffa mig den 4 i juli klockan 12-14 i discot i bollyland.

    Håll höjd!
    Meja02!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!